Inget blir som man tänkt sig...

Jag har sett fram emot att lägga in nya bilder på mina projekt som är färdiga, mitt garn och chokladpaket  som kom till mig för någon vecka sedan bland annat. Men ibland blir det inte som man tänkt sig!
Jag har varit bortrest tre helger i rad till fjällen i påsk, helgen efter det var jag på inköpsmässa i Göteborg och nu i helgen har jag varit på handbollscup med Ellen i Norge. Jag har sett fram emot att komma hem och göra blogginlägg om allt roligt som hänt och lägga in bilder som jag tagit men så blev det inte.
I tisdags så sprang en av våra tre musketörer bort i skogen, och han har inte kommit hem ännu.
Det är så jobbigt att inte veta vart han är, vi har varit upp i skogen på alla möjliga tidpunkter på dygnet och ropat efter Xigge, en jacka med hundgodis ligger där  (som ingen ännu rört) och inte ett spår,ljud eller någonting finns efter honom. Polisen är också inkopplad men de har hitills inte fått in någon bortsprungen hund.
Jag känner mig så orolig för honom så att det bara kryper i kroppen. Kan inte slappna av.
Som tur är, så är det ju varmt ute det finns gott om vatten och mat lär han nog hitta, men jag vill att han ska komma hem.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Håller tummarna att ni fångar in honom

2009-05-01 @ 19:26:11
URL: http://stickandejohanna.blogspot.com
Postat av: Sommarfröken

Å, nej... Fy vad otäckt. Hoppas att han kommer hem snart. Styrkekram!/Sommarfröken

2009-05-02 @ 22:02:25
URL: http://sommarfroken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0