Massa på gång!

Jag har så otroligt många projekt på gång nu men få som är  klar, förutom en mössa som blev till igår.



Den blev jag riktigt nöjd med och hoppas att den passar till det liila huvud som ska ha den.

I soffan ligger det en kofta som ska monteras till en ettåring, på stickorna sitter en "djävulsluva" till samma sötnos och i symaskinen finns det ett påbörjat lapptäcke samt en mobil till barnvagn.
Nu ska även ett UFO plockas fram ,en pippitröja ska färdigställas till äldsta dottern men tror ni att jag kunde låta bli att köpa garn idag när jag slank in på garnaffären.
Nejnej!! Naturligtvis följde det med fyra nystan Rheuma fine wool till en kofta till mig själv:0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0