En kofta knappar-byte

Jag har varit med i Stickameras knappbyte och igår landade så ett paket i min brevlåda med detta innehåll:



10 stycken fina tennknappar med en blomma på , ett otroligt inspirerande häfte med Selbustrikk, en chokladbit med salta karameliserade mandlar plus ett kort med en hälsning från Charlotte i Bergen.

 Jag är så glad för allt som paketet innehöll, knapparna ska sitta i en kofta som jag har på min göra-klart-lista
,ur häftet ska jag pröva att sticka vet inte bara om det blir vantar eller strumpor och chokladen ska jag ta nu till kaffet . Mums!

Tack Charlotte du har träffat rätt!




Så här söta är knapparna!

( Hoppas bara att mitt paket till min bytesvän kommit fram, jag postade det i måndags men inte hört något än)




Vill bara visa mitt armband som jag tycker så mycket om,


Kommentarer
Postat av: Gitte bortbytingen

Hej! =)! Var preciiis i min box och hämtade min försändelse. Ber om ursäkt, jag har varit lite dålig på att tömma boxen under veckan borta hos handlarn. Men jag blev så glad så glad och ett inlägg kommer på min blogg under morgondagen! Ville bara vinka direkt och även du har träffat 100pro rätt! =)! Stort tack från mig!

2010-09-03 @ 17:28:37
URL: http://bortbytingen.bloggplatsen.se
Postat av: Gitte bortbytingen

=)! Nu kan du se inlägget!

2010-09-04 @ 08:53:11
URL: http://bortbytingen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0