Håglöst!



Här är det tyst och tomt! Jag har ingen riktig inspiration till att sticka, sy, läsa eller att göra någonting överhuvudtaget. Allt som har med stickor eller nål och tråd känns hopplöst utan att jag vet varför!
Jag har inte ens kommit mig för att fota den fina lilla söta Lovvikavanten jag vann i Sunnas utlottning!

Skäms på mig!!




Bild på strumpor i Zauberball, jag har inte mycket kvar att sticka på den sista(hoppas att jag tar mig för det så de blir klara innan vintern tar slut).

På jobbet trillar sommarens nyheter in och  det är kul och kanske att jag hittar tillbaka till inspirationen.
Själv har jag rätt så många projekt på gång och flera som ligger på hög och väntar och ändå kan jag inte låta bli att kika överallt på allt fint som finns att köpa!
Önskar att jag kunde sätta press på mig själv att göra klart ett projekt eller två innan jag köper nytt, men jag vet ju att jag har så dålig självdisciplin : (


Kommentarer
Postat av: Lillan

Grubbla inte över varför inspirationen har försvunnit så kommer den nog snart tillbaka ska du se :) Vi kanske borde köra en utmaning? Jag har ju min Kaunitröja som aldrig verkar vill bli klar, bara ärmarna kvar. Så om vi utmanar varandra att göra klart varsitt projekt innan januari är slut kanske vi blir mer peppade? :) Fundera på det iaf :D och ha en riktigt härlig söndag och måndag! Kram

2010-01-24 @ 10:00:35
URL: http://lillansticks.blogspot.com
Postat av: Ann-Chrstine Borja

Hej Catharina,

Är det konstigt det med så kallt och mörkt det varit i denna del av världen. Min blogg ligger i träda och syrummet är fullt med oavslutade projekt. Men nu kommer ju solen! Då blir vi pigga igen. Och vissa projekt gror jättefint om dom får ligga :) Eller då fixar vi ett helt nytt projekt, vad tycker du? Förra sommarens projekt var underbart. Räcker än att tänka på - man blir glad varje gång!



Hälsningar

Ann-Christine

2010-02-08 @ 11:13:37
URL: http://www.evilmamas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0