Garn & thé 5



Jag har anmält mig till      och igår fick jag mail vem jag ska skicka mitt paket till. Jag har inte bestämt mig än vad jag ska skicka, men det är ju det som är roligt att fundera på.

Igår fyllde mina småsyskon år och det var taco & tårtkalas hos lillsyrran. Jag virkade så fina vantar till henne i exklusiv alpacka och virkade på röda blommor på och glömmer naturligtvis att ta en bild på dem för att visa här.
Ska försöka att komma ihåg att fota dem och lägga in här.
Min lillebror bor ca 20 mil härifrån så honom har jag inte träffat och grattat än.

Vad härligt det är på dagarna nu, när solen skiner ute och det gnistrar ute i snön!
Man känner riktigt att våren är på väg!

Nu ska jag krypa upp i soffan med stickning och invänta melodifestivaen och skidskyttet. 

Kommentarer
Postat av: Lehna

Hjärtligt tack för det vårligt ljusgröna paketet, som kom idag. Det livade upp i allt detta snöande.

2010-02-19 @ 17:15:20
Postat av: Eva

Dags att lägga upp lite nya bilder på dina konstverk som jag kan sitta och sukta över och bli sugen på att göra !!??????????? Snäälllaa.

2010-02-24 @ 09:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0