Kvällen innan

Sitter i soffan med en härlig kopp thé som jag fick i garn och thébytet av Maria. Jag har haft lite svårt med körsbärsmak på saker men det här théet med rosehipp och cherry är bara underbart gott, både i smak och färg.

Jag har avslutat min Revontuli, den ligger oblockad i ett hörn.

Sedan har jag både hunnit påbörja  och riva upp en Travelling Woman och ett par mönsterstickade tossor.
På tossorna hade jag ett par stickor som var lite för tunna och Travelling  Woman blev bara fel.
Tänkte att jag ska börja om på båda den här veckan.

Nu väntar en dusch i den fräscha och exklusiva tvålen descutan för att imorgon infinna mig på dagkirurgin 07.00 imorgonbitti.
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0