ISA

Jag måste visa min systers otroligt söta men frusna hund Isa.
Isa är av rasen terrier brasiliero och tycker inte om att gå ut när det är kallt och blött ute. Därför har jag stickat en rosa tröja till henne och nu är det lite lättare för henne att gå ut.



Visst är hon söt!
Hon älskar värme, i somras låg hon och solade hela dagarna.

Min systerdotter Mickan har en liten jack russel som heter Vega, tyvärr har jag ingen bild på henne( också otroligt söt) Vega står på tur att få en tröja. Jag hoppas på att återkomma med bildbevis när tröjan är klar.

Jag vill passa på att tacka lillasyster för hennes hjälp med utseendet på min sida.
Det är något som jag är jättedålig på att förändra!

Angelica , du har ett fikabesök innestående hos mig som tack för hjälpen!

Virkade koftan till jobbets julskyltning är snart klar. Jag längtar så att jag kan börja på något nytt( utan dåligt samvete)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0