Hemma igen

Nu är man hemma igen från en vistelse i Storstan.
Hairspray var en kanonmusical, kan varmt rekommenderas. Jag skrattade så att jag fick ont bakom öronen. Hur kul som helst.
På lördagen var jag på Garnverket ute på Kungsholmen och den butiken gillade jag, med annorlunda garner och hjälpsam personal. Om ni besöker den, titta upp i taket i yttersta rummet och se vad vackert det är.
Jag köpte trevligt garn, man skulle kunna tro att jag bunkrar för sämre tider men inte det inte.
Jag kan bara inte låta bli vackert garn när jag ser det!
Ergonomiska virknålar har jag fått tag på också. Ska försöka fota garnet imorgon beroende hur ljust det är ute.


När jag åkte buss till Stockholm i fredags fick jag denna bild som mms av Lillan 




Så här fint garn handlade jag och E-B på garnmässan i Örebro för några helger sedan.
Det var så jättekul att komma hem och klämma lite på dem och sedan hade vi fått Kauni också.

Nu ska jag avsluta kvällen i soffan med en stickning.

Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0