Tävling hos Stickfrossa

Vill du vinna 80 gram handspunnet prickigt garn från Stickfrossa?
Garnet är juligt grönt, 100 % merino med röda matta pärlor.
*****
I så fall är det bara att lämna en kommentar till detta inlägg. Om du länkar från din egen blogg/hemsida får du två lotter (skriv i kommentaren om du väljer detta).
Dragning 13/12. (Jag har lånat bild & text från Stickfrossa)

På Stickfrossas sida finns så otroligt mycket inspiration! Hon delar med sig av vackra bilder, mönster ideér och har en till sida där hon säljer fantastiska stickväskor , sockgömmor m.m som hon syr själv.

Självklart prövar jag lyckan att vinna detta garn.
Pröva lyckan du också!

Kommentarer
Postat av: AnJa

Hej! Visst var det en cigarettrullningsmaskin :-) Kul att du skrev för nu hittade jag ju till din fina blogg! Förstår att du jobbar i garnaffär. Vilken lycka! Jag ska genast lägga in din blogg bland de jag följer i Blogloving.

2009-12-02 @ 09:39:16
URL: http://anjson.wordpress.com
Postat av: Monica

Hej!

Trevlig blogg, mitt första besök här. Många nyheter för mig och garnet från Stickfrossa har jag aldrig varit i kontakt med tidigare och nyfiken är man ju så självklart vill jag vara med om att försöka vinna en härva.

Trevlig advent.

/Monica

2009-12-06 @ 19:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0