Ett Gott Slut !




En sammanfattning av år 2009 i bilder.
 
Jag har under året umgåtts med nära och kära (alla kom inte med men betyder mycket för mig ändå).

Sambon bröt fotleden dagen innan det nya året 2009, Malin fyllde 18 år och fick operera bort blindtarmen.
Jag har opererat mitt knä och hoppas på att jag snart kan komma ut på långpromenader igen!
Lina ramlar och slår upp ögonbrynet så att hon måste till akuten och sy ihop det.
Ellen har tävlat på längdskidor och snart är det dags igen!
Jag och Ellen var till Steinker på Handbollsläger.
Jag har påbörjat och avslutat ett flertal stickningar. Vet att jag är dålig på att visa upp mina FO här, men det kanske kan bli en bättring på det!
Jag har använt mig  flitigt av min symaskin och även lärt mig att virka. Har faktiskt virkat vantar,sjalar men även en hel kofta (drops 115-14).
Jag tillbringade min semester på Korfu med mina barn och var  på DN-galan med sambo och Ellen.

Jag kommer precis som nyårsafton 2008/2009  fira in det nya året i Bruksvallarna!

Nu längtar jag efter långa promenader med hundarna på knarrande skoterleder, en skidtur när snön gnistrar, varm choklad i termos, jag längtar efter ljuset som kommer  med våren, pelargoner och sommar, nya stickningar,hösten med sitt mörker och snart så är det ett nytt år igen.




Jag vill nu avsluta utan att lämna några nyårslöften ( vet att jag inte kan hålla dem) med att önska er alla ett
                          Gott Nytt År!


Kommentarer
Postat av: Call design

Gott nytt år!

2009-12-31 @ 15:56:28
URL: http://calldsgn.blogspot.com
Postat av: Sommarfröken

Gott nytt år! Jag hoppas du har det bra! Vi ses då vi åker upp! Kram från Sommarfröken

2009-12-31 @ 20:32:40
URL: http://sommarfroken.blogspot.com
Postat av: Sunna

Hej och grattis

du vann ett mobilfodral, maila mig din adress

2010-01-03 @ 15:06:55
URL: http://sunnasblogg.blogspot.com
Postat av: Lina

Smickrande bilder mamma, dom där hade jag faktiskt inte sett. Tack, jätteglad! Eller?

2010-01-07 @ 22:38:58
URL: http://cariolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0