Bloggtorka

Min älskade dotter påpekar ofta att jag uppdaterar allt för sällan , och jag vet att hon har rätt men jag kommer mig ändå inte för att ta tag i det. Jag sitter ofta vid datorn men då kollar jag oftast på andras bloggar , letar nya mönster osv.men jag uppdaterar inte min egen blogg.
Vet inte hur jag ska komma till skott och ändra på det!  Tacksam till förslag från någon??

Ävenn om jag inte uppdaterar så har jag ett flertal projekt på gång. Jag stickar en kofta f i alaska från Drops nr 109, ett par pulsvärmare i Fabel.






Jag har stickat och monterat ett antal Åremössor samt har en omonterad kvar som ligger här med en omonterad mössa i garnet Jytte från M&K. Jag har även lagt upp för halsduken i samma garn.



Åremössan är den till vänster, ursprunget till den kommer från butiken KAKI i Åre. Superenkel mössa som stickas i Milanogarn på stickor nr 10.

Idag är det kanonväder ute och det är synd att man ska in på jobbet och arbeta, men man får ju se det positiva i det hela....Jag jobbar med garn!!!
Visst, det finns lite andra saker i butiken också......
Men roligt är det!!

Förra helgen var jag  B i Bruksvallarna med våra hundar Yngve och Ziva.
  

Vädret var kanonfint, vi åt god mat drack gott vin och såg film.Under lördagen var vi på en långtur på fjället.
Ja, den helgen var en helg för rekreation och återhämtning. Synd bara att en helg är så kort.

Den här bilden borde jag inte visa men det kanske hjälper mig att ta tag och städa upp i mitt syrum så att det också blir en plats för rekreation.
I dagsläget ser det närmast ut som någon släppt en bomb där!!


Jag har medvetet inte fotograferat på golvet!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilka snygga kablar du stickar! Och vad är en åremössa?

2008-09-23 @ 11:22:04
URL: http://hemskast.blogg.se/
Postat av: Lina

Minst ett inlägg om dan vore kanske en idé..

2008-09-24 @ 14:45:52
URL: http://cariolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0