KAOS

Just nu är min stressnivå hög.....en massa måsten som ligger på.
Jag vet att det inte finns något man måste göra rent realistiskt, men när jag blir uppstressad nuförtiden känner jag så.
Vet att det är rester som ligger kvar efter min utmattningsdepression.
Det är bara att  försöka att hantera situationen när den kommer även om det inte är lätt!!
Inga foton idag, jag har stickat ett par lovikavantar som är klara och även en basker i grön Freedom Spirit. Hoppas att jag har en villig fotograf imorogon när det är ljust ute. Just nu är det inte många timmar med ljus här hos oss.

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Andas, ta det lungt och lev ( som om jag skulle klara det, fniss).



Vet du hur toppen du är! SUPERTOPPEN, glöm aldrig det.



Kan ju säga att jag känner igen mig, är så stressad att inget blir gjort, hmmmm. Andas.



Kramar i massor

2008-12-02 @ 17:29:17
URL: http://brittmariel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Andas, ta det lungt och lev ( som om jag skulle klara det, fniss).



Vet du hur toppen du är! SUPERTOPPEN, glöm aldrig det.



Kan ju säga att jag känner igen mig, är så stressad att inget blir gjort, hmmmm. Andas.



Kramar i massor

2008-12-02 @ 17:29:36
Postat av: Britt-Marie

Andas, ta det lungt och lev ( som om jag skulle klara det, fniss).



Vet du hur toppen du är! SUPERTOPPEN, glöm aldrig det.



Kan ju säga att jag känner igen mig, är så stressad att inget blir gjort, hmmmm. Andas.



Kramar i massor

2008-12-02 @ 17:29:57
URL: http://brittmariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0