Stickat och sytt till två småtroll.

För någon tid sedan tillbringade jag i stort sett en hel dag vid symaskinen. Det resulterade i en förklädesklänning till lilla M, en japanskinsipirerad klänning till A samt varsin mössa i svart velour med hjärtapplikation. 
             
         

Dessa saker levererades av min mor till mina brorsbarn i Umeå i helgen. Hoppas att de kommer till användning.

Jag har fått ett mail av min tebyteskompis. Hon har fått sitt paket och är glad åt sakerna som det innehöll, det känns bra eftersom det är svårt att veta riktigt vad man ska skicka till någon man  inte känner.
Jag tycker att det är jättekul med alla bytesmöjligheter och spännande saker som händer på Stickameras sida. Det här var det första bytet jag var med i men jag kommer att delta i mera saker som händer där.
Kul att få knyta nya kontakter med människor man aldrig annars skulle träffat!!!!!


E i Bruksvallarna

Så här ser det ut i Bruksvallarna idag , som ni ser är det inte direkt brist på vare sig sol eller snö. Kunde ha varit llite varmare men det är ju trots allt bara början av mars. E har stått i och skottat så att man kan sitta i lä i solen.

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Jaaaa, nu har jag hittat hit. Har varit på besök förrut men inte vetat att det var min underbara te-kompis.

Kram

2008-03-03 @ 15:51:37
URL: http://brittmariel.blogg.se
Postat av: calcamel

Kul att du hittat hit och att du hälsat på tidigare!! Välkommen åter, din sida har jag varit på många gånger.// Catharina

2008-03-03 @ 20:06:20
Postat av: Anonym

Söt-Ellen! Ni ser ut att ha det jättemysigt, lite avis faktiskt... Själv sitter jag med regnbågssjalen och det goda röda med svenska bär :)

2008-03-03 @ 21:43:47
Postat av: Liten syster

Missade namnet sist... Trodde att jag skulle få se mer bilder från fjällen, men dom lyser med sin frånvaro. Här hemma skiner solen idag!

2008-03-07 @ 10:07:48
Postat av: S

du brukar skicka efter namnband, har jag för mig..
och jag undrar hur lång tid det tar tills dom kommer?
:)

2008-03-07 @ 11:58:04
Postat av: S

du brukar skicka efter namnband, har jag för mig..
och jag undrar hur lång tid det tar tills dom kommer?
:)

2008-03-07 @ 11:58:11
Postat av: Caroline

Åh, så härligt med snö! Jag är fruktansvärt avundsjuk. :)

2008-03-12 @ 21:13:23
URL: http://www.kendoka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0