Garnvinst i sikte

Tjohoo!!
Jag har vunnit fjärde pris på Stickameras julspecials andra tävling. Priset består av två nystan Aran, Dalegarn från en webbutik som heter Galen i garn.
Det tycker jag är jättekul, eftersom det inte är så vanligt med vinst för mig.
Bild kommer imorgon då det är ljust ute och jag är ledig hela dagen.
Sedan börjar en lååång arbetsvecka, så är det ju i jultider. Man får trösta sig med att det sedan blir många dagars ledighet.
Jag har även beställt garn från Garnkorgen som jag lägger ut bild på imorgon.

Har ni märkt att min blogg är omgjord, det är min lillasyster som varit så snäll och "piffat" upp den. Det är jag så tacksam över eftersom jag inte själv vet hur man ska göra. Fattar inget av det!!

Idag har julpaket skickats till delar av södra och norra Sverige, jag lägger ut bild eftersom jag är rätt säker på att ingen av mottagarna läser min blogg.

     


Jag hoppas att storlekarna passar och att alla blir nöjda och glada.




Vy över Multråberget, titta vadmycket snö det är här!



Så här vackert var det i lördags här hos oss i Sollefteå.

Bäst att fortsätta med julklapparna.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Vad sidan har blivit läcker! Häftigt!

Och åååå vad vackert ni har det! Längtar nog ihjäl mig till vårt paradis vid älven i norr! Kommer så snart jag hinner! Här i Gävle har vi också mycket snö men när vi har snö brukar vi ha mycket ;-)

Mamma var ju in förrförra veckan och köpte regnsbågsgarnet till mig så nu kan jag sticka klart sjalen! Sedan har jag en massa underbar nystan som bara ligger och väntar på mig! Det får bli på jullovet, fredag är sista jobbardagen!

Ha det bra! Vi hörs!/ Sara

2008-12-16 @ 21:13:59
Postat av: Kerstin i Göteborg

God Jul

&

Gott Nytt År!



Nu har jag äntligen kommit till postutlämningen och hämtat min julklapp från DIG!



Och inte klarade jag av att hålla mig till julafton utan öppnade, så spännande och när jag fick se garnet, mums!

Garnet som jag tittat på men som jag inte fått tummen ur att köpa! Ska bli något fint av dem tillsammans med stickorna efter att jag läst boken och njutit av den goa chokladen. Också en last efter garn och böcker, vit choklad!!!!!



Tack så jätte mycket!



Glad fortsättning önskar jag dig och hoppas att du får ett härligt år 2009!

Många hälsningar

Kerstin i Göteborg

2008-12-17 @ 17:05:39
Postat av: Anonym

stiligt på sidan :) jag var in på jobbet ditt o lämnade boken, vi får väl göra upp betalningen när vi ses nån dag. ha det gott!

2008-12-17 @ 18:12:48
Postat av: calcamel

Ja, jag kommer att finnas på jobbet nu,från torsdag till tisdag så kom in du och hämta pengar.

2008-12-18 @ 10:27:17
URL: http://calcamel.blogg.se/
Postat av: calcamel

Ja, jag kommer att finnas på jobbet nu,från torsdag till tisdag så kom in du och hämta pengar.

2008-12-18 @ 10:27:34
URL: http://calcamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0