Tackar!

Idag vill jag tacka Surtanten för det otroligt fina paket jag fick av henne förra veckan. Så vackra knappar, god choklad och härvan med hennes egenspunna garn vårdar jag ömt.

Jag älskar att lukta på riktig ull, så den här härvan ligger framme så att jag enkelt kan ta en snusis på den då och då.
Mitt nästa projekt blir nog en upp i från och nerkofta som matchar dessa fina knappar.
Tusentusentack SURTANTEN!
Paketet fick jag i ""En kofta knappar 3 byte genom Stickamera. Nu under vecka 7 är det massa skojigheter på hennes sida.

Kommentarer
Postat av: Surtanten

Kul att du gillade paketet :-))

Det skall bil spännade att se koftan när den är klar.

2012-02-13 @ 13:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0