Fääärdigt!!

Jag har faktiskt ett par färdiga saker som levererats till sina mottagare .



En overall till lilla Mira-lis kusin Algot. Den är stickad i Järbos mellanraggi samt mönster från Järbo.




Mira-Li har fått en tröja som är stickad ur ett Lanettmönsterhäfte. Jag har bytt ut och stickat i extra Merino Fine från Drops istället för dubbel Lanett. Tröjan blev mjuk och skön och mössan är faktiskt klar nu också.


Något som däremot inte är klart och säkert kommer att ta sin lilla tid är min stjärnhop som jag påbörjade i mellandagarna, men jag räknar faktiskt med att den ska få ta sin tid:)



Ser faktiskt att det ser mer jämt ut på bild än i verkligheten.

Kommentarer
Postat av: Manduzana stickar

Vilken söt overall!

2011-03-03 @ 17:46:05
URL: http://manduzanastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0