Stickcafé

Ikvällär det stickcafé kl.18.30 på Här i nuet. Undrar vilken stickning som ska få följa med det lutar åt sockorna ur en Drops stickad i Zaurball i färgen Frische fische.Känns som det finns väldigt många påbörjade projekt nu.
Jag och syster började på Ullcentrums sjöstjärnesjal för drygt en vecka sedan men jag övergick till att sticka en revontuli. HAr efter mycken möda och stort besvär nu lyckats knäcka mönstret( som var hur simpelt som helst bara man ökr på rätt sätt). Tack Mc-chick  för tipset, nu är det bara att sticka vidare men den är docjk ingen caféstickning.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jo även jag övergick ju till en Revontuli eftersom Sjöstjärnesjalens mönster inte riktigt stämmer...



Den väntar förresten på mig nu!

2009-11-12 @ 21:16:33
Postat av: Angelica

Hipp hipp hurra på din födelsedag!!!

2009-11-17 @ 13:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0