Efter operationen

Sitter i soffan efter en tröttsam dag. Jag är fortafrande groggy och emellanåt illamående efter alla mediciner jag fått idag.
Baksidan av menisken är avhyvlad och jag har även fått reda på varför jag ramlat så lätt på ojämnt underlag.
Mitt främre korsband var helt av det  upptäcktes av ortopeden som utfört operationen idag.
 Tänk om den ortoped jag var till första och även andra gången lyssnat på mig och skickat mig på en magnetröntgen de gånger jag var till henne. Istället har jag gåttmed mina skador i 2 år och fått rådet att jag ska träna mer ocgh gå ner i vikt.
Ja, det är ju lätt att träna när man haft så ont i knät  så att man iknappt kunna gå över köksgolvet.
Ja,ja jag är inte bitter  men tänk vad mycket lidande jag skulle ha sluppit.
Nu väntar tre veckors sjukskrivning och då får man kanske lite tid till stickning;)

Kommentarer
Postat av: Sommarfröken

Krya-på-dig-kramar och lite försenade Grattis-kramar! Jag hoppas att du efter omständigheterna mår bra och kan sticka för fullt! Kramis!/Sommarfröken

2009-11-24 @ 22:10:31
URL: http://sommarfroken.blogspot.com
Postat av: Lillan

Ja det känns riktigt roligt att få jobba med nån som också har ett så passionerat garnintresse :) Vi är ju garn-nördar skrattar Krya på dig nu och sticka/virka riktigt mycket! Vi hörs!

2009-11-25 @ 08:24:00
URL: http://lillansticks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0