På väg

Japp, imorgon bär det iväg igen. Jag ska tillsammans med Yngve, Ellen och andra goda vänner tillbringa hela helgen på hunduttällning ca 10 mil söderver.
Jag hoppas på fint väder för alla i vårt avlånga land eftersom jag tror att många kommer att fira nationaldagen i morgon.
Ikväll har jag varit i stadsparken och tittat på min systerdotter som har avslutningsbal för högstadiet ikväll. ''
Hon var helt bedårande vacker och såg så vuxen ut i klackeskor och helt bedårande klänning som hon designat själv. Bild kommer efter helgen.

Kommentarer
Postat av: Cina

Lycka till i ringen! Vilka härliga saker du har stickat- kul att hitta en hundägare till här ute i stickvärlden :-)

2009-06-08 @ 16:33:43
URL: http://creadiem.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0