Glad midsommar


Här i fjällen är det blött, kallt = 6 grader och regn.
Det positiva är att vi har tak över huvudet så vi slipper både bli kalla och blöta, vi hae mat s därför behöver vi inte heller sitta hungriga. Sen har vi ju varandras sällkap också så då får vi inte tråkigt. Det som saknas är Xigge och det gör ont i hjärtat på både lillmatte, matte och husse.Nu är sambon ute på fjället med våra andra två hundar för att  leta Xigge och jag och Ellen ska göra en jordgubbstårta nu.
Jag virkar vidare på mina mormorsrutor och igår stickade jag en socka av två som jag har beställning på. Den andra sockan ska bli klar senare idag.
Ha en trevlig eftermiddag och kväll


Kommentarer
Postat av: Sommarfröken

Hoppas att rymmaren kommer tillbaka.

Hoppas också att ni får en bra midsommar! Vi är uppe nu och det är underbart! Det här är verkligen mitt Paradis!

Ses vi inte nu så ses vi när vi kommer upp nästa gång, om ungefär 1 1/2 vecka! Kram från Sommarfröken

2009-06-19 @ 22:27:34
URL: http://sommarfroken.blogspot.com
Postat av: Eva

Hej så trist med en rymmarhund, han ser ut att trivas i soffan så jag hoppas att han har kommit tillbaks nu.

Förstår att han gillar att rymma, de luktar ju så gott överallt.



Må så gott de går.

Eva.

2009-06-20 @ 12:51:49
URL: http://evaihalmstad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0