Virkning!!

Jag är helt såld på virkat och att virka själv just nu. Var på stadens bokhandel och inhandlade en bok; Virka! av Frida Pontén och i den har jag hittat en sjal i grovt yllegarn och tunn mohair. Jag ska lägga in ett bildbevis, bara jag någon gång kommer ihåg att ta hem min kamera från ldtsa dottern.
Igår hade jag fint besök på mitt jobb, både Sommarfröken och Lillan var hos mig samtidigt.
Sommarfröken hade med sig en beskrivning på en virkad kofta som hon skulle göra, som bara var så otroligt snygg!
Jag blev så inspirerad så jag har letat i mina gömmor efter garn så det blir nästa projekt efter mormorsrutor , lintunika och virkad sjal.

Kommentarer
Postat av: Lillan

Jo jag ringde tandläkarhuset först, men de hade semesterstängt den här veckan och nästa vecka. Hittade en som hade öppet tillslut iallafall. :)

2009-07-07 @ 09:48:20
URL: http://lillansticks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0