Vilken bok har du närmast dig?

Hittade detta hos Stickmera, och kände mig utmanad att göra detta. Hoppas du också tycker att sånt här är kul!!

Regler:

  1. Plocka åt dig den närmaste bok du hittar
  2. Slå upp sidan 56.
  3. Ta den femte meningen på denna sida.
  4. Skriv ner den på din blogg. Plus instruktion om hur andra kan göra likadant.
  5. Välj inte din favoritbok, inte någon häftig cool bok eller ett imponerande intellektuellt praktverk - välj den NÄRMASTE boken ...

Hos mig blir det: Rymmaren av Tomas Bodström.

......hur kostnaderna för den gemensamma sekreteraren skulle fördelas....

Det är en bok som sambon fått i julklapp som fortfarande ligger oläst på soffbordet. Jag har en misstanke om att jag kommer att läsa den innan honom, någon som säger emot?


Godnatt och sov gott


Kommentarer
Postat av: Lillan

Instämmer helt, att sniffa, klappa och kolla på garn är avslappning på hög nivå :) Det är lustigt att även fast jag inte egentligen behöver köpa nåt garn så måste jag in på Garn o väv så gott som varje gång jag är i stan bara för att kika på garn :) En oas i vardagen :) Ha en jättetrevlig helg!

2009-02-28 @ 07:11:37
URL: http://lillansticks.blogspot.com
Postat av: Angelica

Eftersom jag inte har någon blogg men ändå vill dela med mig av mina böcker! ;)



Ju mer engagerad medarbetarna är, desto mindre formell styrning är nödvändig.



Inlämninguppgift 2 är klar! TJOHOOOO!!!!

2009-03-01 @ 14:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0