Vackra ting


Vacker utsikt från köksfönstret!

Fullmåne och kallt ute.



Fullmånen gör mig galen på natten,

iallafall i mina drömmar.

Har så otroligt många mardrömmar

 när månen är full.




Lykta från Sagaform som jag fått av Malins

söta kompis Kattis.

Den lyser så vackert i köksfönstret.

Tackar så mycket Kattis !


 

Två par vantar.

De vita stickade i Lovikka från Järbo på

stickor nr 6

De flerfärgade är virkade i Sarek

(från senaste garn och chokladbytet)

 virknål nr 4,5.




Oj, en otroligt dålig bild på min

 Travelling Woman.

Nu har jag 2 sjalar som väntar på blockning.

Bättre bild efter blockning får man hoppas.

Förhoppningsvis blir den lite större också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra för den synskadade! ;)

2009-12-03 @ 12:27:41
Postat av: Stina L

VAD FIN din sida är, och jo det är ju faktiskt bra med stor text ;)

Budskapet går ju fram om mansäger så ha ha ha

2009-12-04 @ 10:24:47
Postat av: Lillan

Ett tecken på att texten är stor är när jag kan läsa den UTAN glasögon ;) Haha, tror inte att jag kommer slå ditt skorekord, alltså, 8 par. Det är jäkligt många :) Ha en trevlig helg!

2009-12-05 @ 08:11:30
URL: http://lillansticks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0