Julpyssel

Idag börjar jag jobba efter 3 veckors sjukskrivning efter min artoskopi. Jag har börjat träna upp knät försiktigt och jag kan säga att det känns.
Det är väldigt ostabilt och svagt men med lite träning kommer jag nog att kunna promenera om några veckor(förhoppningvis utan att halta efter 100 m).

Jag längtar efter komma till jobbet, vi har ju som mest att göra nu i butiken och det är roligt men kan vara stressigt!
Det är konstigt, jag har inte  kommit mig för att göra så mycket under den här tiden men igår gjorde jag klart mycket av de hemmagjorda julklappar jag planerat att göra.
Vaknade tidigt igår och kom på en hel del till som jag ska göra!

Jag ska fota det jag gjort idag bara ljuset kommer.

Jag, Ellen och hennes kompis Elin hade en pysslade med att juldekorera tändsticksaskar en eftermiddag.
Det var mysigt och här är en del av resultatet av det vi gjorde.



Små askar



Stora askar


Igår kom ett sånt här prickigt paket i min brevlåda.



Jag har äntligen fått chansen att beställa från Lilla Stickfrossa , hennes saker är väligt eftertraktade !

Kika in själva hos henne får ni se vad fint hon gör!
En del är det mig och den andra saken jag beställt är en julklapp till en någon.




Kommentarer
Postat av: Angelica

Fina saker, som vanligt! Jag antar att asken med ängeln är min... ;)

2009-12-18 @ 18:18:13
Postat av: Britt-Marie

Så duktiga de har varit, hälsa dem det ordentligt.

Superduktiga.



Spännande med paket även om man beställt själv.



Kram

2009-12-21 @ 06:43:41
URL: http://brittmariel.blogg.se/
Postat av: Sommarfröken

God jul och gott nytt år! Kram!

2009-12-23 @ 10:51:29
URL: http://sommarfroken.blogspot.com
Postat av: Sunna

Tack för att du vill vara med och tävla hos mig, önskar dig en massa tur



2009-12-28 @ 15:31:27
URL: http://sunnasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0