På väg mot nytt år

                  




                                God fortsättning på er!



                

Klart och vackert väder har jag utanför mitt fönster. Snön gnistrar så härligt ute och himlen är alldeles blå.
Ellen och Peter har tagit sig ut på skidorna trots kylan. Mina hundar trampar otåligt omkring mig, de villockså ut och springa!


                 


Det finns mycket snö här och kolla istapparna vi har runt stugan!
Vi plockar ner de istappar som det finns risk att de kan ramla ner  i huvudet på en.


                 



Yngve tycker om att busa i snön.

Jag har påbörjat en tröja i Allino från BC-garn. Ett jättehärligt garn att arbeta med, och mönstret är jättekul.
Kommer en bild när jag kommit en bit längre.

Det märks att det inte är många dagar kvar till det nya året. Samhället och butikerna i Funäs och Bruksvallarna fylls av turister. Det är kul !

Kommentarer
Postat av: Lillan

Gott nytt år! Kram

2009-12-31 @ 08:07:20
URL: http://lillansticks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0