San Stefanos

Har haft en underbar semester, som jag tillbringat 1 vecka i Stockholm och hela 2 veckor på Corfu. Helt underbart!!



Här får Ellen en autograf av Tyson Gay vinnare på 100 meter på DN-galan 31 augusti. Strax efter gick min mobil varm nära och kära hade hemma i soffan sett oss på TV .

Veckan efter lämnade vi Sverige för Grekland. 

        
Mitt trevliga ressällskap.

  



Bild på stranden och vårt trevliga husdjur de sista dagarna. Vid vår lägenhet bodde det även en jättesöt katt och en rottweillervalp som hette Rwanda.




Solnedgången från hotell Nafsika.


Vår utsikt på vägen ner från vår lägenhet.




Jag har tagit fler bilder med min kamera, men något hände med den under resan. Får se om jag kan fixa till den och lägga ut några fler bilder.

Givetvis har jag stickat och även virkat under min semester, men de bilderna visar jag en annan gång.


Kommentarer
Postat av: Eva



Härligt att du har haft det bra !!!!!!

Hörde från affären att du hade synts på tv, jag missade det :)

Vi ses



jag har ju inte visat upp grabben än (jag stack ju sist vi sågs)

2009-08-23 @ 22:11:11
Postat av: Sommarfröken

Du verkar ha haft en härlig semester! Så glad för din skull! Men också så skönt att du är tillbaka! Jag har saknat dig!

Kram från Sommarfröken

2009-08-24 @ 14:04:37
URL: http://sommarfroken.blogspot.com
Postat av: Lina

Vad nöjd Malin ser ut, verkligen. Och jag döljer "den söta lilla dubbelhakan" tror jag.



Och du mamma, hon hette inte Rwanda som landet.

Hon hette Rhonda, som namnet.

Nu förstår jag missödet när vi skulle hem, ni fattade inte varandra alls alltså..

2009-08-25 @ 23:15:01
URL: http://cariolina.blogg.se/
Postat av: Eva

Hjärtligt tack för det jättefina paketet.

Eva i Lund

2009-10-05 @ 20:12:01
URL: http://evsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0