Väskan är klar!!!

Nu är min väska klar och jag är nöjd, fattas bara ett foder och eventuellt en knapp i den så ska den invigas.



Min arbetskompis man har en loppis och jag har turen att kunna handla av honom för en billig summa pengar.

     

Ett litet smakprov på det jag kommit över, de gröna tyget funderar jag på om jag ska göra panellängder till mitt vardagsrum och  kanske någon väska, tyget med äpplen kan bli någon förklädesklänning, den sista bilden är en packe med grå grov manchester, kan bli några väskor och eventuellt  något iklädväg.



Syrummet börjar ta form men fortfarande är det inte klart......känns som det är en evighet tills det blir det .Suck!!
Dags att sätta sig i soffan och sticka några varv innan arbete väntar.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ah en sån bokhylla vill jag ha till mina garner med.. Visst måste det väl gå att sätta in sneda hyllor i facken, typ som kryss eller halva kryss, så man kan dela upp garnen lite mera..?

2008-09-30 @ 11:45:17
Postat av: Lina

Vad duktig du blivit mamma!

Jag är imponerad över mängden inlägg den sista veckan. Bra där.

2008-09-30 @ 21:53:21
URL: http://cariolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0