Garn & Thépaket

Mitt garn& thépaket kom i måndags, det innhöll kanongott thé som chai och gräddmos och en klubba? med choklad som ska doppas i varmt kaffe, thé eller choklad.( Jag har hunnit med ett par koppar av varje sort.) Garnet som låg i var pure milk från Viking, så mjukt och lent i svart och syrenlila.
Tusen tack Kattis för ett så underbart paket!!!
Tyvärr har jag lagt bort kabeln till kameran så jag kan inte överföra några bilder till datorn, men de kommer så fort jag hittat den.
Igårkväll var jag på premiär på stickcafé i en helt fantastisk lokal, återkommer om detta senare idag. Nu väntar jobbet på mig!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Det verkar spännande med te&garnpaket! Hur funkar det?

Imorgon sägs det att det ska komma snö här i Gävle. Hur har ni det?

Ha det bra, vi ses!/ Sara

P.s Gröna fabelsjalen blev jättebra, en ny favorit!

2008-11-17 @ 21:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0