Min vinst

Igår kom mitt garn som jag vunnit på Stickameras sida. Två underbara nystaan Ara från Dalegarn, så jag passade på nu på morgonen att fota dem. Tyvärr blir ju inte bilderna så bra nu när det inte är så bra ljus varken inne eller ute.




Fick även mitt paket från Garnkorgen som innehöll fyra härvor av Fleece artist merinoull, helt underbart.
Jag längtar tills jag får sätta stickorna i det.




En liten närbild på mitt "mellanbarn" Xigge, som förövrigt är min liilasysters favvo. Han vet att det vankas godbitar när hon kommer och hälsar på.


Nej, nu är det dags att åka på jobbet, är några jobbiga dagar nu innan julafton när man jobbar i butik.
Ha en bra dag på er allesammans!!

Kommentarer
Postat av: Angelica-lillasyster

Ja min lilla kille Xigge! Vad duktiga vi har varit idag som faktiskt flyttat ett bohag på två timmar! Ses på jobbet imorgon!

2008-12-18 @ 22:10:26
Postat av: Sara

Ha en god jul och ett gott nytt år!

Vi ses! Kram från Sara i Gävle

2008-12-22 @ 21:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0