Jag har fått en utmärkelse!



Jag har fått en utmärkelse av Lillan som jag är väldigt glad för.

Tack Lillan jag känner mig hedrad!!

Jag har inte tagit ställning till om jag kommer  skicka vidare något som påminner om kedjebrev till mina vänner, eftersom de inte uppskattar det vilklet jag också respekterar.
Men tusen tack ändå !




Jag har stickat ett par gröna lovvikavantar till mig och ett par vita till E som jag sitter och dekorerar. Ska försöka ta ett kort på dem när de är färdiga.

Ikväll har jag varit ute på promenad med hundarna uppe  på skoterspåret med en pannlampa som sällskap. Det var så friskt och skönt ute, inte en skoter så lngt ögat kunde nå. Fullmåne var det också.

Nu väntar en ytterligare en julklappstickning.


Kommentarer
Postat av: Lillan

Jodå den finns kvar, Ponchoboken. Tar med den till stan någon dag i veckan :)

2008-12-14 @ 10:28:10
URL: http://lillansticks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0