Tillbaks........

igen!!
Ja, nu har jag varit riktigt borta ett tag inte ett inlägg sedan skärtorsdagen.
Påsken tillbringades i Bruksvallarna med mycket snö och sol och mycket stickande.

             Klicka på bilderna  för att göra dem större.

Vår stuga i bästa fjällskrud och en bild på sambon och vår hund Bosse.
I fjällen använde  stickade jag  färdig Shaun-tröjan till systersonen H  och en klänning med hjärtan till lilla H.  Tiden ägnades även till promenader på fjället med två av våra tre hundar medan sambon och E åkte skidor på fjället med den tredje hunden. Iår har jag verkligen saknat att åka skidor, men det är tyvärr omöjligt att göra sedan jag gjort illa mitt knä i november. Väntar fortfarande på att få komma till ortopeden för en  riktig undersökning.

         

Shaun-tröjan är monterad och överlämnad till  en överlycklig  H, hoppas på en bild med  H i tröjan.  
I Funäsdalen finns en garnaffär som heter Bittes, där hittade E garn till en randig tröja i garnet Smart. Tröjan är påbörjad, bild kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0