Skidor i fjällen

Har haft ett par bra dagar i fjällen med mycket sticktid. Skulle ha kunnat sticka mera, men så fort jag sätter mig i soffan blir jag så trött ,det är som att jag får sömnpulver i ögonen.
Jag har åkt lite längdskidor också med Ynvge, det är på tiden att han får lära sig att dra med sele och allt .



Yngve

Jag hade även planerat att åka lite idag men ramlade urför de sista förädiska trappstegen i vår rätt så korta furutrapp häruppe när jag skulle ge hundarna mat imorse. Slog mig rätt så illa på min onda skinka och mitt  knä som redan gör så ont.
Tur hade jag iallafall (om man nu ska kalla det tur) eftersom min sambo gjorde samma sak för ett år sedan, men då slog han sig så illa i bröstkorgen så då var hans skidsäsong helt över.
Jag klarade iallafall att gå ut med hundarna på en lång promenad på fjället, men jag kan säga att nu när jag stelnat till lite gör det väldigt ont att röra sig.

Imorgon vänder vi kosan hem till vardagen, Ellen börjar skolan och vi får gå och jobba. Det är alltid med saknad stugan städas ur och man längtar hit redan innan man åkt hem.


Kommentarer
Postat av: Sommarfröken

Jag vet precis hur det är... Det är alltid så jobbigt att åka. Men som tröst vet jag att jag kan åka till vårt Paradis precis när jag vill. Det väntar alltid på att vi ska komma och det är vårt! Lycka!

Hoppas du reder dig, fallskador till trots! Kramen!

2009-03-07 @ 21:26:20
URL: http://sommarfroken.blogspot.com/
Postat av: Monica Hansen

Yngve är så fin:)

2009-03-09 @ 17:04:21
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0