Idag kanske livet återgår till det lite mer "normala"!

Äntligen efter 6 veckor med gips kommer sambon att avgipsas idag! Jippi :)
Jag kan lova att dessa 6 veckor verkligen tärt på all min tid och mitt tålamod.
I mitt syrum väntar både tyger och garner på att bli färdiga projekt men nu kanske jag äntligen får tid till annat än hundpromenader, jobb och skjutsa på träningar.
På jobbet bara väller det in massor av nya garner och mönster inför våren som jag vill göra.
Igår postade jag mitt paket till the och garnbytet med vissa komplikationer, precis när jag släpper ner paketet i brevlådan ramlar ett frimärke av .
Vad gör jag??
Först tänkte jag att ja, ja det går nog bra ändå och var på väg därifrån men då slog mig tanken att jag inte vill att mottagaren ska få lösa ut paketet eftersom jag  precis konstaterat att alla frimärken jag satt på paketet behövdes.
Jag kan ju inte låta paketet skickas iväg med för lite porto. Jag springer in på Postens företagscenter( vilken tur att jag valde att stoppa paketet i just den brevlådan) och en snäll kvinna förbarmar sig och låser upp brevlådan.
DÄR ligger paketet med ett löst frimärke på sig, postkvinnan tar med sig paketet in och tejpar fast alla frimärken.
Nu håller jag tummarna att paketet kommer fram. 

Kommentarer
Postat av: Sommarfröken

Hej!

Å, vad härligt för er båda att gipset försvinner! Och vilken himmelens tur med paketet! Jag ser fram emot att kika in och klappa alla nyheter hos er då vi åker norrut (mitt sportis närmar sig!!), hoppas att du jobbar då!

Ha det bra!/ Sommarfröken

2009-02-11 @ 18:49:43
URL: http://sommarfroken.blogspot.com/
Postat av: TruckerElin

Hej! Paketet kom fram, med frimärken och allt. :-)

Tack så jättemycket för de fina sakerna, jag blev jätteglad! Det rosa garnet var en verklig fullträff och mobilen hamnade omedelbums i väskan. Teet skall provsmakas vid en stillsam frukoststund imorgon efter dagislämning..

Tack, tack!

2009-02-11 @ 22:13:40
URL: http://handgjort.blogspot.se
Postat av: Angelica

Blogga mera! :)

2009-02-21 @ 17:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0