Fint i brevlådan

Det är minst två kanske tre veckor sedan jag fick min fina vinst i brevlådan. Jag var med i Stickameras "Alla hjärtans dags tävling " och vann!!
Här är min fina vinst!
Två nystan av Hemmets Journals Rosa bandet garn med mönster till halskrage och halvvantar samt det första numret av den nya tidningen "M by M" eller Made by Me som den heter.
En tidning fullproppad med så mycket fint att göra och alla mönster är på svenska.
Tidningen är en riktig skatt!
En liten bild på Mira-Li!

Kommentarer
Postat av: Tatiana

Grattis! Nu det är bara börja sticka...

2012-04-18 @ 19:40:29
URL: http://www.stickmagia.blogspot.com
Postat av: catharina

Tack! Det ska jag men nu håller jag på att packa ner mitt syrum och även(nästan )alla stickningar eftersom vi ska flytta, men sen så ska det stickas så stickorna glöder:)

2012-04-21 @ 13:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0