Tystnad råder.

Ja, inte nu längre men så har det varit här på berget där jag bor. För några veckor sedan dog vår trotjänare (bärbara datorn) som jag oftast använder när jag med uppdaterar här.
Ja, det händer ju inte alltför ofta jag vet och törs inte lova bättring.
I veckan som var , tror jag eller var det förra veckan slog åskan ner i vår stationära dator. Det har inneburit att jag inte haft möjlighet eller tllgång till att uppdatera eller läsa andras bloggar.
Men jag har ju detsto roligare nu, när jag fått tillgång till dator och kan hänga med här i bloggvärlden.
Jag har avslutat ett antal projekt ,bland annat en kofta  i Drops Silke-alpacka som blev helt ljuvlig. Även en tröja med kort ärm i Freedom Gorgeus har jag gjort klar och en kofta i garnet Alp premier.
Hoppas jag kommer ihåg att ta igen kameran från äldsta dottern så jag kan ta bilder.
Jag har även påbörjat ett antal projekt, ett sommarlinne i turkos Blend Bambo, en mosstsickad tröja i Kauni regnbågsfärgat 1-trådigt ullgarn och en kofta i dubbel alpacka till min äldsta dotter.
Nej, nu ska jag sätta mig i soffan med en stickning
Ha en trevlig kväll alla

Kommentarer
Postat av: Sommarfröken

Hej!

Tror du att jag kunde hålla mig från Silke Alapcan?! Nej, jag beställde från Yll&Tyll... Din kofta var ju så himmelens fin så jag bara MÅSTE göra en också!

Skönt att du är tillbaka! Kram!/Sommarfröken

2009-05-31 @ 18:58:13
URL: http://sommarfroken.blogspot.com/
Postat av: Eva

vist blir det "kaos" när man é utan dator ?

man skaffar sej beroenden...Ler !

tack för adrs, till tygerna.



Kram !

2009-06-01 @ 23:34:42
URL: http://urmoderns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0