Ett litet grönt paket

Igår när jag kom hem hittade jag ett grönt paket bland posten. Skyndade mig att öppna det och i paketet låg det här:



Härlig choklad, the med guavasmak och en härva helt otroligt grönt garn från Debbie Bliss.
Tack så mycket Ragny jag är kanonnöjd! Funderar nu på vad jag ska göra med garnet, räcker en härva till ett par vantar? Eller ska jag försöka att få tag på en eller flera härvor och sticka något annat? Jag får se vad det blir.

Igår på vägen hem i bilen från Bruksvallarna stickade jag klar min slipover i Ecologico. Måste sy ihop den innan bild kommer men vi fick så mycket varor på jobbet idag så det hanns inte med.



En bild från vår gäststuga i Bruksvallarna, tagen från sovrumsfönstret i storstugan.
Rätt så mycket snö, under min och hundarnas promenad klev jag utanför skoterspåret och hamnade med benet långt ner i snön. Jag höll inte på att ta mig upp själv.

Jag har påbörjat mars pulsvärmare, bild kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Sommarfröken

Snyyygt garn! Jättehärlig färg! Kram från Sommarfröken

2009-03-10 @ 09:37:58
URL: http://sommarfroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0