GARN OCH TE 3

Idag har jag anmält mig till Stickameras garn och tebyte 3.

         

Det är alltid lika roligt att vara med där, eftersom man får nya stickvänner från andra delar av landet än där man själv bor.

Har försökta att fota lite nya FO men precis efter jag tagit första kortet tog batteriet slut : (
Eftersom jag är en sån ordningsam person ( jo,jo ) kan jag inte hittat laddaren till batteriet  efter vi var i fjälls i julas.
Det är inte prio ett nu att leta så mycket heller eftersom jag inte har så mycket tid över för att göra annat än att sköta marktjänst hemma, promenera med hundar, jobba och skjutsa till träningar. Jag ser fram emot när sambon blir avgipsad så att man kan få lite avlastning i hemmet.
Finns ju fördelar naturligtvis med många hundpromenader, det märks på vågen ; ) Jippi!!

Idag har jag och E varit på myren och tagit en tur på skidorna, det var underbart. Måste göras fler gånger för E har önskemål om att vi nästa söndag ska åka en skidtävling som heter Järnforan och det ärklart att jag ställer upp trots att jag inte åkt så mycket skidor i vinter.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Jag gjorde som du tipsade om! Fixade en blogg! Lite hemlig är den ännu...

Hoppas att du har det bra trots makens vurpa. Själv längtar jag som vanligt upp, kommer snart!

2009-01-25 @ 21:25:46
URL: http://sommarfroken.blogspot.com/
Postat av: Sommarfröken

Hej!

Hoppas att du mår bra! Det gör jag, trots söndag och vetskapen om kommande arbetsvecka... Men det är bara att gå dit :-)!!

Är det ok att jag lägger in dig på min favoritlista?

Ha det bra! Hälsar Sommarfröken (som tidigare skrev SS***!!)

2009-02-01 @ 17:19:04
URL: http://sommarfroken.blogspot.com/
Postat av: calcamel

Kul att du skaffat en blogg, självklart lägger du till mig! Känner mig hedrad.

Håller tummen för att det var vinst på lotten.

Ack ja, ny vecka= jobb.Jätteskoj!! Alla vårens nyheter börjar komma in i butiken nu.

Försökt att lägga in en kommentar hos dig, men kommer inte på hur man gör.

Kramar Catharina

2009-02-01 @ 21:57:10
URL: http://calcamel.blogg.se/
Postat av: Sommarfröken

Hej!

Hmm.. det ska gå att göra precis "som vanligt"... Försök igen!

Tyvärr, tvärr var inte fru Fortuna med i skrapet. Kanske nästa gång!!

Ha en fortsatt trevlig helg! /Sommarfröken

2009-02-07 @ 23:22:13
URL: http://sommarfroken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0