Varför......

...blir det aldrig som man tänkt sig?
Jag har fotat E ikväll i hennes nya Åremössa eftersom jag fått förfrågan vad en Åremössa är........tyvärr råkade jag i min iver att lägga in bilderna radera alla kort som fanns i kameran.
Jaja, vi får börja om igen imorron då.
Idag har jag varit ledig och äntligen fått njuta av det underbara vädret så det blev en långpromenad i skogen med hundarna. Det är så härligt på hösten med alla färger och doften av skog, snart kommer snön och det är ju ioch försig inte dumt det heller.
Har inte hunnit ta tag i städningen i mitt syrum ännu, men däremot har jag hunnit städa ur alla sommarskor och sommarkläder ur hallen. Syrumsstädningen  finns ju kvar, men jag ser fram emot att ha det färdigstädat eftersom jag har ett nytt syprojekt på gång. Vad det är får ni se en annan dag. 

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Nu vet jag vad en åremössa är! Det komiska är att jag har varit sugen på att sticka en sådan. Hur gör man. Rakt stycke eller är det intagningar på ena sidan?

Har köpt ett blått coocoon garn som jag så gärna vill testa.



kram

2008-09-25 @ 08:32:30
URL: http://brittmariel.blogg.se/
Postat av: Lillan

Härligt med en långpromenad :) själv sitter man förkyld, men inget ont som inte har nåt gott med sig, har ju en god anledning att sitta inne i soffan med mina stickningar!

2008-09-25 @ 08:35:25
URL: http://lillansticks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0