Åremössor, Åremössor, Åremössor..........

Stickar Åremössor på löpande band nu. E .:s kompis  ville beställa en Åremössa, L hittade två nya färger   i Milano som hon inhandlade och lämnade till kära modern för att sedan återfå i form av 2 Åremössor samt att kusin C fyller år idag och önskat sig en turkos Åremössa samt att E själv ville ha en klarröd mössa. Jag har stickat fyra mössor av fem nu, men hoppas att den femte blir klar under dagen.
Jag har även ett par (eller fler egentligen) väskor som är beställda, men jag kommer inte riktigt igång med dem.
Hoppas att inspiration att sätta sig vid symaskinen kommer under helgen som jag och min bästa vän B tillsammans med våra hundar kommer att tillbringa i Bruksvallarna.
Jag har ett antal stickningar som även kommer att föja till fjällvärlden och jag hoppas at min kanera hittar hem igen så att jagkan visa med bilder vad som sker i min stickvärld.

Kommentarer
Postat av: Lina

Kameran får du så fort jag laddat över bilderna. Så glöm inte sladden!

2008-09-11 @ 11:03:35
URL: http://cariolina.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Åremössa? Har jag missat något men hur ser en sådan ut?



Kram

2008-09-13 @ 20:11:52
URL: http://brittmariel.blogg.se/
Postat av: Lina

Nu får du f-n lägga på ett kol!

Tänk inte tanken om en hemsida när du inte ens lägger upp något här.

2008-09-22 @ 21:43:34
URL: http://cariolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0