VOILÀ

Mitt syrum!!!

   

Äntligen nystädat, bara att sätta igång att sy. Yes!!

Vänta nu.... är visst andra rum som måste få en lätt övergång med damtrasan. Kan säga att golvet i huset närmast är att likna vid en sandlåda, kan kanske bero på att vi har tre hundar+ en katt????


Har lyckats hitta  Paolo  Cohelos kalender för nästa år. Jag blir glad bara över att se på omslaget och när man bläddrar i den finns det mycket tänkvärt att fundera på.
För er som inte läst hans böcker som Elva minuter, Vid floden Piedra satt jag mig ned och grät, Alkemisten kan jag rekomendera dessa. Tänkvärda böcker med mycket djup i.



Kommentarer
Postat av: Lillan

Vilken ordning och reda :) kalendern var ruggigt fin, var får man tag på såna?

2008-10-03 @ 15:07:18
URL: http://lillansticks.blogspot.com
Postat av: Catharina

På Dahlbergs bokhandel förstås ;)!!!

2008-10-03 @ 16:32:51
Postat av: Eva Petersson

Länge sedan jag tittade i din blogg. Ser med glädje att jag nu kan skicka en hälsning.

Tittar in på ditt arbeta någon dag, vi ses.

2008-10-03 @ 20:19:47
Postat av: Efwa

Den ser härlig ut!! Har sett den på adlibris.se och kanske ska jag beställa en till mig själv i julklapp. funderar

/Efwa

2008-11-24 @ 11:11:51
URL: http://medeashem.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0