Här är jag igen.......

Det var ett tag sedan jag skrev, hinner inte riktigt med nu när jag börjat jobba. Jag har avslutat en massa projekt sedan sist, en del har jag bilder på men en del har jag inte det på eftersom jag lånat ut min kamera till min äldsta dotter. Återkommer med bilder när kameran hittat till rätt adress.
Hoppas att man får den se den igen ; ).

Just nu stickar jag en hel del och igår fick jag mitt efterlängtade set av  Knit Picks Harmony Wood.
Jag längtar så att få pröva stickorna efter att ha läst andra som använt dem och tycker att de är underbara.

Igår avnjöts en god middag i trevligt sällskap som bestod av min äldsta dotter ,ett antal tapas samt gott rödvin till på stadens bästa restaurang.. Tack för maten gumman!!
Innan middagen var jag på sista hundkursen med Yngve ute hos Jenny på Jöjebo.

image65

Bilden på Yngve har jag lånat från Jenny. Visst är han vacker!

På hundkursen har vi lärt oss att använda klicker, och jag kommer att sakna dessa tillfällen av gemensam träning , eftersom jag vet att det förmodligen kommer att rinna ut i sanden för mig när man ska träna ensam.......
Men jag ska försöka att peppa mig själv så att det inte blir så.
Nu måste jag nog försöka att somna om...klockan är trots allt inte så mycket, och jag hoppas att jag med detta inlägg har startat om min vistelse på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0