Mobilfodral i olika tyger.



Efter att ha läst andras bloggar har jag fått en massa inspiration och plockat fram och dammat av min symaskin. Jag har sytt småklänningar till mina syskonbarn, blandannat denna som finns på min lillsysters blogg www.staarz.blogg.se . Jag har även knåpat ihop dessa mobilfodral plus en massa annat som jag inte lagt ut ännu.
Ikväll när jag var ute med mina hundar i skogen på en promenad planerade jag en massa småplagg att sy.
 Efter jul hade vår tygaffär i stan dunderrea på tyger för 25 kronor  meter som jag ska börja tillverka småplagg av. Jag har ju inga småttisar att sy till själv ,men jag har ju mina syskonbarn att göra till.
Imorgon blir vår lilla E 10 år och då bär det av till H-sand på handbollscup. Det ska bli jättekul och jag kommer att smita iväg till Hemslöjden för att köpa lingarn till en tunika.  På återseende en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0