Hemma igen

Nu är det en vecka sedan vi kom hem från fjällen. Det har varit en lång och dryg vecka, haft dåligt med motivation till att både sticka,montera färdigstickade projekt eller att städa m.m. Tror att det beror på att jag inte vill åka från Bruksvallarna.
Jag har varit på personligt besök på Arbetsförmedlingen och sökt 2 nya jobb.
Håll tummarna för mig!
Jag ska på AF igen nästa vecka på en rekryteringsträff som receptionist på den lokala tidningen.

Ikväll har jag rivit upp det jag sytt ihop på koftan Striven ur ROWAN nr 42 och börjat sy ihop den på nytt ,men upptäckte att jag inte fäst typ ca hundratusentals trådar på ena framstycke!? Suck!!
Jag har skaffat ny kamera så bilder på koftan kommer samt bilder på tidigare färdigställda projekt.
Bara att bita ihop och fästa trådarna.
Ha en fortsatt trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Liten syster

Haha, länk till spraydate ;) Bilderna lyser med sin frånvaro.

2008-01-14 @ 12:23:32
Postat av: Lina

Mamma. Du är duktig och du är bra! Fixa lite bilder bara så fler folk läser.

2008-01-15 @ 00:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0