Te och garnpaket

Idag när jag satt i mitt syrum såg jag när  brevbäraren kom och stoppade i ett grönt paket i min brevlåda.Det var mitt paket med garn och te från en vän i Linköping (hoppas att det inte gör något att jag länkat till dig).
Paketet innehöll ett nystan Opalgarn i olika gröna färger samt lite svart samt ett mönster som passade till.
Jättekul eftersom jag har tittat på mönstret och var sugen på att pröva att sticka dessa sockor och dubbelt så jättekul eftersom jag aldrig har stickat med opalgarn men varit sugen att beställa några nystan för att pröva.
 I paketet låg även en påse med Rosente, också oprövat kort för mig samt en chokladkaka med Grand Mariniersmak. Mums!!
Tack så mycket  Kendoka, allt detta har förgyllt min dag.

image51

Kommentarer
Postat av: Caroline

Självklart är det okej att du länkar! Vad kul att jag lyckades träffa rätt också, man vet ju aldrig. :)

2008-02-29 @ 21:39:57
URL: http://www.kendoka.se
Postat av: Kattis

Hej! Jag snubblade över din sida, jag gillar att läsa lite stick/sy bloggar precis som jag har en själv.

Kuligt, jag dyker nog upp lite då o då här. Ha det bra.

2009-03-21 @ 09:34:43
URL: http://designkatrinaliden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0