Garnpaket.

Idag kom mitt garn paket från Garnkorgen, det är så bra service att handla därifrån och snabbt går det att få varorna man beställt. Dessutom är Maria uppmärksam om man råkat slinta på tangenterna och beställt typ ett dussin mönster av något fast det egentligen var garnnystan man skulle ha så många av. Tack Maria!

Mitt paket innehöll detta;

image42

4 stycken nystan Lima och ett mönster på en ärmlös tröja samt ett nystan Kauni regnbågsgarn , förra gången jag handlade hos Maria köpte jag garn till en regnbågssjal ( kommer på bild senare) den blir hur läcker som helst. Detta nystan tänkte jag att Lillsyrran ska få , hon är helt  såld på att sticka sjalar.

Just idag håller jag på med en del hemliga projekt, mina syskon A och A fyller år idag. Grattis på er nu är ni inte långt ifrån 40 år. Bilder på hemlilga projekt inkommer under kvällen eller senast imorgon.

Kommentarer
Postat av: Fanny

cool grön färg på garnen ;)

2008-02-12 @ 15:26:05
URL: http://baarajaag.blogg.se/
Postat av: Lia Florenz

fint :D

2008-02-12 @ 15:27:48
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0