Äntligen.......

är E :s sockor klara, hon längtar till att få använda dem och jag har lovat i flera dagar att de ska vara klara...men nu så.


image32

Sockorna är stickad i Järbos Raggi på stickor 3,5 och 4,5.


    

Någon som kan gissa vad detta ska bli? Garnet är Coccon  100 % ull från Löve och jag stickar på stickor nr 10.            




Jag håller även på med en beställning. Det ska bli en sjal stickad i Milano på stickor nr 20. Jag trodde att det skulle gå "snabbt" eftersom stickorna är så grova, men kan konstatera att det är  klumpigt  och känns som det går långsamt......

Kommentarer
Postat av: Liten syster

Jaha, ser att du undanhållit garninköp för mig ;) Traggla på med sjalen, hur många projekt har du på g nu?! Duktiga du!

2008-02-08 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0